• home
  • σαν σήμερα
  • μουσική χρονοκάψουλα
  • ενα τραγούδι μια ιστορία-αφιερώματα
  • το jukebox των αναμνήσεων
  • επικαιρότητα

δισκάδικα&βινύλια ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ- Nικόλας Ασιμος


Ίσως δεν υπάρχει κάτι πιο ροκ από τον αντισυμβατικό «μπαγάσα» Άσιμο. Στο «Φανάρι του Διογένη» παρέα στον «Μπαγάσα» κάνουν μερικά από τα πιο χαρακτηριστικά τραγούδια του: Γιουσουρούμ, Εγώ με τις ιδέες μου, Λίνα, Δε θέλω καρδιά μου να κλαις. Ο «Μπαγάσας» όμως είναι το τραγούδι που βιογραφεί καλύτερα από κάθε άλλο τον Άσιμο. Στο τραγούδι αυτό αφηγείται όλα όσα θα ήθελε να γίνει, κατεργάρης και ελεύθερος. Ο ίδιος είπε κάποτε: «Δεν σας φοβάμαι, φαντάσματα. Φαντάσματα δε σας φοβάμαι… Εγώ είμαι άνθρωπος. Άνθρωπος όμως φάντασμα μες στους ανθρώπους. Αν υπάρχει ανάμεσα σας φάντασμα. Φάντασμα όμως άνθρωπος μες στα φαντάσματα…»